close

 

 為了通順,我並沒有完全照字翻

 

 不過由於事實上我英文很爛,因此可能會有很多蟲XD

 

 若有翻譯錯誤的部分,也麻煩予以告知,我必會盡快修改的,謝囉

 

https://www.youtube.com/watch?v=-2VucrrvX1U

 

 

 

Sometimes I feel like I'm livin' in a dream

有時候  感覺就像生活在夢中
Things happen that are out of my control

四周的事總是超出我的掌控
So I walk alone

因此我決定獨自一人走
Constantly thinking thinking thinking to myself

這狀況使我憂煩
But my voice I cannot hear

但就連自己的聲音都無力傳入耳中
Where's there to go

我該往哪走?
I keep laughing ha ha ha ha

笑吧 哈哈哈哈
I, Crazy I

我瘋了
Strange thoughts

詭異的想法嗎

They come and go like nothing leaving shit up in my head

它們總是來來去去  連個屎都不留



Home at last

至少我還在家中
Relief no more weight on my shoulders

卸下間上的重擔

I was lost

我迷失方向

Hard road to travel with no shoes on

不知該何去何從
So much pain

那是多麼的苦痛......
Ooh
Ooh


At times I don't say exactly what I mean

有時候  我不願說出自己的想法
But don't treat me like I'm three bricks shy off a load

別把我當笨蛋看待  妄想治好我的疾病

Seen many things

看過了那麼多的事情

Seen people talking talking talking

聽過了許多人的言語

Out of turn

不合時宜或魯莽的字句

But still they cant be heard

卻始終沒人發覺

But what do I know oh oh

但我又知道甚麼了?
That's when I I keep laughing ha ha ha ha

因此我依然笑著  哈哈哈哈
I, Crazy I

我瘋了
Strange thoughts

詭異的想法是吧
They come and go like nothing leaving shit up in my head

它們總是來來去去  連個屎都不留


Home at last

至少我還在家中
Relief no more weight on my shoulders

卸下肩上的重擔
I was lost

我迷失方向
Hard road to travel with no shoes on

不知該何去何從
So much pain

那是多麼的苦痛......
Ooh
Ooh



One man's trash is another man's treasure

一個人眼裡的廢物卻是他人的寶物
Home at last know that life gets better

至少我還在避風港裡 人生會更好的
Final stretch I see a break in the weather

在旅程的最後終能休息
Been alone with my thoughts

除了我與我的思緒別無他人的打擾
And I see clearer now I'm home

 我人避風港裡 我明白的


Home at last

至少我還在家中
Relief no more weight on my shoulders

卸下肩上的重擔

I was lost

我迷失方向

Hard road to travel with no shoes on

不知該何去何從

So much pain

那是多麼的苦痛......

Ooh
Ooh


Home at last

至少我還在家中
Relief no more weight on my shoulders

卸下肩上的重擔
I was lost

我迷失方向
Hard road to travel with no shoes on

不知該何去何從
So much pain

那是多麼的苦痛......
Ooh
Ooh

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    我是人 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()